Bende takipteyim bu konuyu.
kindacute aynı doktorda mı yaptı tekrar doğumu farklı doktorda mı yaptı ablanız acaba. Öncekinde yapılan doz biliniyor muydu ? Bir kadında aynı şekilde ilk doğumu acı hissettiği için 2. De sanırım yüksek doz yapmışlar bu kez uyuşukluk göğsüme çıktı farklı sıkıntı oldu dedi😞