Gebelikte çarpıntı kansızlık kaynaklı olabilir doktorunuza bir danışın isterseniz. Kan değerleri normalse eğer 120 ye kadar nabız atışının normal olduğunu söylemişti doktorum. Benimde çok oluyordu çünkü. Uykusuzluk için ise hiçbir çare yok ne yazık ki 38 hafta oldum hala uyuyamıyorum, a.a sizin biraz erken başlamış sanırım 🤦♀️