Kızlar bir sorum olacaktı yapan var mı acaba?
Bir arkadaşım duymuş sağlık bakanlığı mı ne diyormuş ki ssvd diye bir doğum şekli yok bu ad altında ekstra para alınamaz oda bir normal doğumdur. Doğumdan sonra fatura ve epikriz raporu ile bize başvurulduğunda normal doğum fiyatıyla ssvd parası arasındaki farkı hastane iade etmek zorunda. Yaşayan, bilen yada böyle yapıp parasını alan var mı?