Ekim 1 dedi doktorum kanlarımı verdim anestezi ile görüştüm spiral anestezi yapalım dedi istersen komplede olabilirsin dedi ilk çoçuğumu normal doğurdum 2. Yi sezaryen yaptım spinal 3. Gebeliğim Buda spinal olucak ama kararsızım da içerde çok heyecan yapıyorum korkuyorum bilemedim yani komple bayılınca nasıl oluyor onuda hiç bilmiyorum