Mnkk Kızlar iki ay boyunca çatlatma iğnesi yaptık. Gebelik sağlanamadı. Bir yıldır korunmuyoruz. Dr um hsg istedi. Bugün hsg çekildim. Dr ilk başta ilaç gitmedi daha sonra gitti kanallar şuanda açık dedi. Benim gibi olup gebe kalan var mı aranızda
gayeinal98 Mnkk canım ben çektirdiğim ay hamile kalmıştım ama düşük oldu benimde sorun yoktu ama bazıları korunun diyor hsg çektirdikten sonra ama doktorum bana korun diye bi şey demedi kader kısmet
Fatma96 Mnkk ben ilk kızımda çektirdiğim ay hamile kaldım oglumdada 2 ci ayda hamile kaldım pcosluyum Rabbim isteyen hak eden herkese nasip etsin inş 🤲🏻🥹
Annelikmghb Mnkk bende çektirdiğim ay hamile kaldim doktor korun demedi zaten. Yanlış anlama canim kafaya cok takarsan olmuyor benim iki yıl olmadi kafani dagitacak seyler bul benden sana tavsiye uygulamayida sil bu düşünceyle stresle olacagi varsada olmaz
Mnkk gayeinal98 bana kanaman bitince ilişkiye girebilirsin dedi . İlk başta ilaç gitmedi dedi. Ama açık şuanda dedi. Çok üzüldüm rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın🙏🏻
Mnkk Fatma96 aminnn inşallahhh 🙏🏻 ilk başta ilaç gitmedi diyince üzüldüm tıkalı değil dedi şuanda açık dedi umarım benim de olur. Rabbim evlatlarınızı size bağışlasın.🩷
Fundayim Fatma96 merhaba banada bugün pcos teşhisi konuldu. Haftaya rahim filmi cekilcek anestezili. İnşallah tuplerimde sıkıntı yoktur ve sizin gibi hamile kalırım
Fatma96 Mnkk banada öyle demişlerdi merak etme canım Rabbim tez vakitte nasip etsin Allah Razı olsun cümlesini inşallah 🤲🏻🥹
Mnkk Annelikmghb çok teşekkür ederimm doğru diyorsun 🙏🏻🙏🏻🩷 kafamın meşgul edecek şeyler bulmam gerekiyor 😌