Suliss76 Kızlar 40. Haftama girdim oğlum gelmiyor ne yapmalıyım artık gelsin istiyorum oda inatçı çıktı gelmiyor squat ve sıcak suya giriyorum onun dışında ördek yürüyüşü de yapıyorum açılma var demişti doktor nasıl hızlanır bu açılma
Dnmzzeda Suliss76 Günde 1 defa 1 saat yürü , evde egzersiz yap squat ve ördek yürüyüşü de , 2 fincan ahududu yaprağı çayı ve 2 fincan adaçayı iç , ananas , 9-10 adet Medine hurması , korunmasız ilişki sıcak suya otur meridyen in çık ben bunalrı yapıyordum
Gamzeli-annee Suliss76 benim oğlanda öyleydi 41 haftada doğdu hiç bi belirtimde yoktu 2cm açıklık var dediler sadece suni sancı ile doğdu yoksa bi hafta daha duracaktı orda 🤭
Suliss76 Gamzeli-annee Herkes suni sancının çok acı verdiğini söylüyo bazıları öyle bi yazıyo ki çok korkuyorum gerçekten öyle mi
Mahfiyyen1 Melike_00 bizim de 39+4 ama hiç bir gelişme yok , yazılanları hep yapıyorum paşaların gelesi yok anlaşılan
Suliss76 Melike_00 Bebişler rahat galiba 😅😅 sizin postunuzu gördüm galiba yatış verilecekti size öyle okumuştum benim ısrarla ne yatış veriliyor nede herhangi birşey regl ağrısı gibi ağrım var ama kasılma ne demek daha yeni öğrendim barlas da aslında çok kasılıyor Rabbim bir avaz’da doğurmayı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🥰
Mahfiyyen1 Suliss76 evet evet yapıyorum da aslında pilates falan da yapıyorum evet inşallah oğlumuz olacak
Gamzeli-annee Suliss76 bi anda ağrı olmuyo zamanla artıyo sancı ben o gün çok uykusuzdum yorgundum o yüzden zor oldu benim için