Cennet4215 Bende 39+4 dogurmustum. Öncesinde gelip giden kasik sancim olmustu, ardindan kanamayla hastaneye gittim ve acikligim vardi. Ertesi sabah suyum gelmisti. Sizinde dogumunuz yaklasmis olabilir . Sancilarinizi takibe alin. Sıklaşınca ve ağrısı artınca Hastaneye gidin bence.