Kbryyy İkizlere hamileyim 34 hafta olduk. 2-3 kilo elime bir şey alıp yürüdüğüm de vajinamda baskı hissediyorum. Ara ara kasıklarım ağrıyor. Büyük ve küçük abdeste çok sık çıkar oldum. Ve en önemlisi göğüslerimden süt geliyor. Bunlar normal mi ?
Sudemurat Kbryyy ben 43. Haftada doğurdum gelmek istemedi 😂 ama tavsiyem hiçbir şekilde ağırlık kaldırmayın çünkü karın kaslarınızdan destek alıyorsunuz birşey taşırken. Süt gelmesi gayet normal. Tuvalet ihtiyacı daha da çok artacak yaşadıklarımızı hepsi normal ama biz doktor değiliz tabiki. Bı hastaneye görünebilir nstden sancıyla baktirabilirisinjz
Zehrayza Normal canım, süt de gelir saydamsı bir şey olur baskı da hissedersin ağırlaştın çünkü bide sık idrara çıkma olayı gittikçe artar bi damla da bile rahatsız olacaksın son zamanlarda maalesef…