Dün akşam 1 gibj sancılarım başladı bugün de hastaneye geldik sabah doktorum nst de sancı çıktığını dayanılmayacak seviyede olduğunu söyledi bebekte çok aşağı inmişti zaten kilosuna vesaire baktılar ve acil sezeryana karar verildi bebiş de bende çok iyiyiz şuan 36+6 da geldi ve kilosu herşeyi yerinde çok şükür ilk doğumumdu çok korktum ama korkulacak hiç birşey yokmuş 19 yaşındayım ve küçük prensesim var artık cinsiyet konusundada yanildilar erkek dediler kız çıktı daha bi mutlu oldum merak ettiğiniz her şeyi sorun açık ve net bir şekilde yalansız anlatıp yardımcı olucam 😊❤️