Nes7616 aden026 36 da kalınken 37 de marul olmak da çok garip şu uygulamanın bi tek boy konusunda çok sıkıntılı olduğunu düşünüyorum 🤣 sanki marul kavundan büyük bide 49 cm marul mu olur 🤭🤭
Bilibon Bizde 37-1 olduk ama artik allah bilir diyorum bakalim kac gunumuz kaldi saglikla gelsinler bebisler
yaasemin Bilibon bizim de 11 günümüz kaldı 30 eylül doğum nasip olursa heyecan korku endişe hepsi bir arada oğlumu nasıl bırakıcam duygusallığı bi tarafta karmakarışık 😌
Bilibon yaasemin ay evet oyle videolari gorunce agliyorum surekli 😂 ama diyorum sabh erkn olsa uyurken bile oldu bitti olucak bi iki gun idare edicez gecicek ama duygular karmakarisik gercekden ya
Helllobaby 37+4 olduk bizdee🌸 Artık doğsun istiyorum yapmadığım şey kalmadı ama gelesi yok prensesin😄