Selenyusuf amin insallah. Hic bir belirtim yoktu ne agri nede baska bisey o gun sadece yorulmustum cok. Dusumu aldim oturdum bir sure sonra hafif bir kasik agrisi geldi gecti heralde yalanci sanci dedim. Sonra bisey akti acaba nisan mi diye kontrol etmek icin kalktim kalkmam ile suyum iyice akmaya basladi. Pembemsi bir suydu ve hastaneden normal boyle bir rengin olmasi dediler