bebegiim1 yeni başladığınız için aklınz kalır diye düşünebilir yazmak istiyorsanız yazın tabii ki🌸
Sınıf grubundan gün içinde fotoğraf paylaşıyorum ben, orda velilerim görsün diye
Örneğin sabah kahvaltısı, etkinlik saati, öğle yemeği vs uygun oldukça atıyorum ordan ama her öğretmenin işleyişi farklıdır
Madem kendisi söylemiş yazıverin gitsin😅
Dediğim gibi çıkışlarda çocuğunuzu alırken de “nasıldı bugün?, herşey yolunda mı?” Gibi sorularla bilgi de alabilirsiniz