Az evel lavobaya idrarımı yapmak için gitim afedersiniz normal sarı idrar her zamanki gibi ihtiyacımı görüp çıktım çıktıktan sonra gelip koltukta oturdum 5 daka oldu olmadı bu sefer sanki ıslaklık hisetim gibi oldu lavobaya gitim tekrar oturduğum gibi idrar yapar gibi beyaz çiş mi desem suyum mu desem bilmedem artık geldi baya da geldi iki üç bardak kadar geldi afedersiniz acaba çiş miydi Su muydu bilemiyorum ama normal lavobo ihtiyacını görür gibi geldi