Benim de oğlum 2 yaşında küçük oğlumda 1 aylık büyük oğlumu odasına da götürsem gece muhakka yine geliyor ve sürekli benimle yatıyor küçüğü beşiğe alıştırmaya çalışıyorum o da beşiğinde yatmak istemiyor yanıma yatırınca susuyor ama ben yatırmıyorum eşimde oğlumun yatağını da bizim odaya getirelim diyor galiba yatakhane olucak 😄