BirAskMasali1323 Kızlar hangi rengini aldınız iki rengi arasında kararsız kaldım Gri mi bej mi sizce sizler hangisini aldınız??
Rabia97 BirAskMasali1323 çevrenizde kullanıpta memnun kalan mı olduğu için bu markada karar kıldınız bende aynı marka aynı model düşünüyorum ama kullanan kimse yok çevremde
Derya7753 BirAskMasali1323 sen iyi renginde kararsız kalmıssın ben pregonun hangi modelini alacağıma karar veremedım bi aria var bir plus modeli var lotus ve covis var ama karar veremedim bana da yardımcı olun barı 2 ayımız kaldı hala bebek arabasıyla anne yanı parl yatagını alamadık 😏
BirAskMasali1323 Rabia97 Yok tamamen trendyolda yorumlardan ve YouTube da videoları izleyerekten ayrıca hem kabin boy hafif hem Pusetli hemde fiyatı diğerlerine göre daha uygun o yüzden aklıma yattı çevremde kullanan yok
BirAskMasali1323 Aylaa123 Bende bejini almaktan daha çok yanayım ama trendyolda doğru düzgün fotosunu atamamislar canlı olarak rengi nasıldır bilmediğim için kararsız kaldım bende gri arasinda..mağazalarda da pek bulunmuyo prego aria
BirAskMasali1323 Aylaa123 Çok teşekkür ederim harikaaaa bende bejini Alicam o zamn ağır ve şık duruyo
Aylaa123 BirAskMasali1323 rica ederim ne demek çok açık değil ama koyuda değil çok hoş rengi birde kir götürür malum bebek olucak 😂
Aylaa123 Derya7753 lotusla aria arasında çok bir fark yok ama aria plusın bebek oturma yeri deri sıcakta felan pişirebişir bebeği yada çok güneş aldıkça deri kısımları çatlama yapabilir
Derya7753 Aylaa123 aria plusda bi o beni tereddut ettirdi işte aralarında oek fark yoksa lotus daha uygun onu alırım daha iyi iç pedleri nasıl acaba burda bi civil bi ebebek var onlarda da yok bakıp incelemeye mecbur trendyol yada hepsiden alcam
Aylaa123 Derya7753 üste ben görsel eklemiştim benimki aria gayet güzel lotusuda magazada incelemiştim ikisi arasında pek fark yok gibiydi
Aylaa123 Derya7753 söylediğiniz modellerin hiç birinin tentesi tamamen kapanmıyor ama genede gayet iyi yarım zaten hem yağmurluğu hemde rüzgarlığı var sıkıntı olmaz o konuda
Zuhal_Y Ben cift yonlu olmasina dikkat ediyorum bence bebek arabalarinda ilk bakilmasi gereken ilk ozellik
Derya7753 Zuhal_Y bence çift yöne gerek yok zaten pusetteykn size dönük olacak büyüdükten sonrada bırakın etrafı görsün bebeğiniz sizi değil gelişimi içinde daha iyi.
Zuhal_Y Derya7753 daha once pusetsiz kullandigim icin tecrubeyle sabit. Zaten cift yön tavsiyem pusetsiz alanlar icindi. Buyudugunde tabiki etrafi gorecek ama en ufak bir ruzgarda ,yada elinde bisi yerken icerke gormeliyiz ihmale gelmez.