Tugba9106 Sınırsiz kullana bilirsin .bende midemden çok çektim .Rennie verdi doktorum günde 6 7 kez kullana bilirsin dedi. Tabletini şeker halinde vermişti onu çiğnemedim ama şurubu iyi .bulantinizmi var ?
Ceysss Gaviskon şurubu haricinde iyi gelen bir şurup tanımıyorum onsuz nasıl hamilelik geçirirdim blmiyorım haptansa şurup alın çok daha iyi geliyor sınırsız içiyorsun anında kesiyor
aslan1905_ Canım benim kadar kimsenin mide yanması olmamıştır heralde. Bir günde rennie bitirdiğimi biliyorum. Mide koruyucu verdi 1 günde mi işe yarar ya boşuna eziyet çekmişim aylarca söyle doktorun yazsın
ezooezz Ben de rennie kullanıyorum hiçbir sorun yok istediğin kadar kullan demişti doktorum. Koca kutuyu bitirdim 2 haftada