Kızlar bişeyi merak ediyorum. Devlette her ay rutin idrar ve kan tahlili yapılmıyor mu? B12im yerlerdeydi. ( tahlili yorgun hissedince sağlık ocağında yaptırdım) bir aydır ilaç kullanıyorum ama tekrar istenmedi. Yükselip yükselmediğine bakmak için. Demirim düşüktü. Ona da bakılmadı.