Hanife001 16+6 haftalığım ama hala bebeğimi hissetmiyorum bu ikinci hamileligim ben mi çok sabırsızlanıyorum bilmiyorum ama biran önce hissetmek istiyorum
GozdeCemre Hanife001 ben 17+2 ikinci gebeliğim bende hissetmiyorum canım merak etme arada seğirme gibi birşey oluyor sadece
denizoktay Hanife001 günümüz aynı😊 bende hala hissedemiyorum nasıl bir his olacak çok merak ediyorum ya
GozdeCemre Hanife001 😂bekledikçe aman uzuyor zaten ay bir de ikinci gebelik çok heyecanlı geçmez diyorlar ben ilkinden daha hevesliyim
denizoktay parasetamoll 7 haftalık hissedilmez ki o seğirme bebek hareketi değil canım senin kasın ya da bağırsak hareketidir araştır istersen😊
Senaagnsdvc Hanife001 13 haftalık hamileyim benim için hareket hissetmek için erken ama karnımda nerede olduğunu ellediğim zaman anlıyorum hatta sabahları kalktığım zaman karnım yamuluyor 😅 sanırım zayıf hamileliğin faydalarıda var 😅
Azer Hanife001 bnde 16+5 im anlamıyorum bi defa gece hissettim 13 de bi tıkladı ama Bn gaz bombası bir gebe olduğum için anlamıyorum olanlar nasıl oluyor 🤷♀️Anlatırmısız
Ozderr parasetamoll yazık ya onlara da😀 karnında oluşan depremlerin henüz o haftalarda bebek hareketi olmadığını 20.haftalara gelince anlayacaklar 😅
parasetamoll Ozderr ya öyle demesene 7-10-12 de hissediyorlar kemiksiz canlıyı yumru falan oluyor asjfjfnd
Yalinn8 Hanife001 bunun bi yolu yontemi yok kii, spesifik bi tarihi de yok, herkesin bambaska oluyor, o ne zaman yeterince guclu ve hareketli olursa o zaman hissediceksin annesi😉