Tugbaayd 38+0 olduk, birkaç gündür akşamları küçük tuvaletimi altıma yapacakmışım gibi sıkışıyorum, tuvalete gittigimde çok az idrar geliyo, kanala yerleşme belirtisi ki yaşayan var mı
Zeliha1_ Tugbaayd yapıyor yapıyor sordum ben ne zaman gelır kanala girdi mı bebek diye onu bilemeyız dedj