meryemerdem Ankara’ya Ocak’ta taşındım ve bir iki kez buraya gittim ve memnun da kaldım. Doktorum Tahir Eryılmaz. 15 haftalık gebeyim ve ilk gebeliğim. Ayın 23’ünde yeniden kontrolüm var. Burası ile tecrübesi olan var mı? 🙋🏻♀️