Ya kızlar ben hemen hemen 2 aydır kendi doktoruma gidemiyorum en son perinatolojiye yönlendirdi ben orda kaldım şimdide randevu bulamıyorum en son devit 3 damla birde demir ilacı vermişti onları kullandım bitti şuan belkide başka bir vitamin kullanmam gerekiyor ve randevu bulup gidemediğim için bişey kullanamıyorum ne yapmam lazım başka doktoramı randevu alayım ki😏 20 ye girmek üzereyim