visneliayran Kontes001 ilk bir hafta biraz zor geçiyor ama sonra alışıyorsunuz, ben dışarıya bile yürüyüşe çıkmıştım
Serendipity16 Kontes001 uyurken ağrım yoktu yataktan kalkarken zorlanıyordum ama yine de çok hareket ettim 1 haftaya ağrılarım geçmişti
1cocuk1bebek Kontes001 4.günü bitiriyorum daha rahatım sabah uyandığımda ilk kalkışım zor oluyor onun dışında iyiyim sadece narkozdan dolayı boynum ve omuzlarım ağrıyor çok