Merhabalar. Yine bir soru ile geldim bu site iyj ki var bu arada yaa🙏 26.haftaya girdim benim oglusum sağ tarafımda duruyor genelde orada toplanıyor zaten gün içinde. Geceleri sağa yatmak hayal oldu asla izin vermiyor. Toplanıyor setlestigi için yatamıyorum sola yatiyorum solu tepikliyor ayaklariyla sirt üstü yatamiyorum napicam bacak arama yastik koyuyorum belimede bir tane yastik koyuyorum yaslaniyorum yani demek istediğim şu sağ tarafimada yatmış olsam solada yatmış olsam bebeği ezmekten korkuyorumm ilk gebeligim ve napicam bilmiyorum birseybolmaz değilmi