Sssema Kızlar xiaomi marka oda termometresi almayı düşünüyorum kullanlar var mı aranızda? Memnun musunuz? Önerir misiniz?
Guzelanne56 Sssema trendyoldan aldım 200-300 arasıydı fıyatı suan tam karşımda evım 26.3 derece ben memnunum