Selinnur27 Kızlar 10+3 günlük hamileyim şimdi WC gttim kahverengi leke gelmiş biraz hemen Progestan aldım uzandım çok korkuyorum şimdi gitsm acilde birşey yaparlar mı ki kendi doktoru merkezde ben ilçedeyim 😥
Nessee34 Selinnur27 benim doktorum bır damla dahı acık pembe bıle olsa hemen acıle gel demıstı belkı çok önemli degıl ama kontrol amaçlı gıtmenızı onerırım her ıhtımale karşı
Fndtkbs Selinnur27 merhaba ben de dokuzuncu haftamda yaşamıştım. Acilde progestan iğnesi yaptırttı doktor sonra da ilacını kullanmaya devam ettim. Bunu kullanırken bu seviyede olsa da tekrar endişelenip gelme demişti bana. Gitmedim sonra geçiyor bi noktada
Nhrr Selinnur27 gitmeniz gerekir ama zaten progestan kullanmissiniz. En azından sabah erkenden giderseniz iğne de verebilir belki.
sosislipasta Yani normal bir şey değildir gebelikte kanama. Siz sabahtan kontrole gidin, progestan almışsınız zaten.