sevinc99 10gundur çok acı veren bir şişlik var anusda, ağrı kaşıntı oluyo, şişlik artmış. Normal doğum istiyorum nasıl olucak çok üzgünüm
_ecemg sevinc99 bende de aynı sorun var doktorum daflon tablet yazdı bi de krem verdi tüp şeklinde ikisini kullanıyorum
metemom_ sevinc99 kesinlikle kantaron yağı sür çok işe yarıyor benim doğumdan sonra oldu kantaron yağı sürünce rahatlıyordum yoksa aşırı ağrım oluyordu
Kediigillerden O bölgeye kantoron yağı sür canım düzenli benim ki kesildi bende normal dusunuyoum çünkü çok dikkat ediyorum