10+3 haftalığım karnıma acı acı çimdikleme oldu sonrasında WC gittiğimde lekelenme gördüm Dr aradım progestan iç bişey olmamıştır sabah gel dedi. Sonrasına duşa girdim koyu et gibi kan parçası çıktı. Korkuyorum bebeğimi kaybetmek istemiyorum başına gelen sonrasında bebeği sağlıklı olan var mı nolur yazın