Elra-01- Oksuruksurubu kustugun için oluyordur bende bazan kaçırıyorum çünkü kusarken miğdem ağzımdan çıkacak gibi oluyor tutamiyorum
Yasss11 Oksuruksurubu walla bende geçen hafta çok kustum benimde başıma geldi ama kusma bitince geciyo yani
Hatceninblog Oksuruksurubu valla bacım bende sabahtan akşama tuvaletimi tutabilen biriydim şimdi azıcık gelse sanki altıma kaçırcak, patlayacak gibi oluyom, öksürürken altıma kaçırıyom, yani hamilelik tamamen tuhaf bir şey
Elra-01- Oksuruksurubu ikinci hamileliğim başka zamanda hiç altıma kacirma olmadı doğumdan sonra falanda sadece kusarken oluyor bence normal