Meliha09 34+3 haftalığım bende 3 gün önce doktora gittim 2700 olmuş 1 hafta ileri dedi ama bir sıkıntı yokmuş şükür, kıyafetlerine 31. Hafta içinde yıkadım ütüledim yerleştirdim evi de dip köşe temizledim yardım alarak tabi, çantayı da dün hazırladım, iyi ki de 31 de çoğu şeyi halletmişim şuan günlük işeri yapasım bile gelmiyo, aşırı ağırlaştım, ilk çocupum olacak benimde aşırı heyecanlı ve kaygılıyım normal doğum görünüyor dedi doktorum ama hayırlısı olsun 🥹