52N evet suan hamileyim 7 aylık Rabbim sizlerinde gönlüne göre versin. 1 kimyasal oldu ilk kullanmaya basladığım ay sonra 1 yıl tamamlandığında 1 düşüğüm oldu simdi 2. Yıl tedavi ortasında hamile kaldım zor süreçler ama Rabbim isteyen herkese nasip etsin
52N