Melekk_1 Kızım 15 aylık, parkta veya başka bir yerde kendi yasitlari ona yaklaştığında sürekli ses çıkarıp uzaklaşıyor korkuyor gibi, biraz daha büyük çocuklar için sorun yok. Bu durumu yaşayan var mı aranızda
Balyanaklikoalam Melekk_1 benim kızımda öyleydi sadece yaşıtları değil büyük olanlara karşı da öyleydi 30 aylık daha yeni yeni oyun iletişim kuruyor akranlariyla çok zaman gecirmiyorsa ondan olabilir bizde hiç akran iletişimi yoktu onun etkisiydi biraz
Samberf Melekk_1 benim kızım öyleydi şimdi de bayılıyor yaşıtlarına çok seviyor sürekli istiyor Yanyana gelmeyi yaşıtlarıyla ama yine bi 10 dk geçse bu defa da oyuncaklar için anlaşamıyor kavga ediyor 😂
Melekk_1 Balyanaklikoalam evet bizim de 2 aydır oluyor arada diyebilirim, hmm anladım teşekkür ederim 💓