HazelSeren şuan fotoğraf atmaya üşendim çıktığı zaman tahlillerim kısmında yazıyor zaten ikili tarama diye bende 3 hafta önce yaptırdım hem özel hem devlet takipliym sonuca özelde baktıracaktım ama sistemden bakamadı rapor almam gerektiğini söyledi inşallah randevu bulursam sonucu alacağım