Kızlar ikili testim iyi geldi. Doktorum birde dörtlü test istedi onu da yaptırdım acaba niye istedi ya çoğu yerde ikili test yeterli yazıyor. (Ücretle alakası yok muayenemin içine dahil zaten) Birde bu dörtlü testin sonucu ne zaman çıkar doktorum özel laboratuvara yolladı Ankara’ya. Özel klinikte muayene olduğum için laboratuar testlerini ankaraya yolluyorlar