Hamilelikten sonra geçti diyen var mı yoksa bu hep böyle mi devam edecek arkadaşlar:(( bir şey yiyip içmeye korkuyorum artık,yediğim her şey boğazımda düğümleniyor göğsüm de ağrı var kusuyorum akşam yemek yemeyi falan bıraktım kutu kutu gsviscon içiyorum lansor kullanıyorum faydası yok geçici Bi rahatlama ama sonra aynen devam ediyor inşallah Hamilelikten sonra geçer diye umuyorum 34.haftadayım