Beyzanur22 Gebeliğinizin ilk haftalarında ishal oldunuz mu hiç kızlar yarın 6 haftalık oluyoruz ilk zamanlar kabız oluyordum son bi haftadır da ishal oluyorum ben mi anormalim çözemedim 😂
RiRi22 Gebelikte ishal iyi birşey değil diye biliyorum. Düşüğü tetikliyor. Dr kontrolünde mutlaka danisin