Mor-kelebek bende kanamam olmuş tu ve pis akintilarda oldu , kürtaj olduğunuz tarih yeni adet tarihinizmiş ,ben geçen ayın 20 sinde Kürtaj olmuş tüm ,bu ayın 18 de adet gördüm,bide canım ilaclarini kullan ihmal etme ,ben kürtaj dan bir hafta sonra kontrole gittiğimde pıhtı kalmış ti tekrardan kanama hapı kullandım