Moon9551 Kızlar bugün kontrole gittim 25+4 haftalığız. Asistan muayene etti haftasıyla uyumluyuz bi sorun yok. Doktorla görüştü yarın için şeker yüklemesine çağırdı. Ben açlık tokluk baktırmayı düşünüyordum aslında kararsızım. Sizce ne yapmalıyım
fairytale_ Moon9551 ben seker yuklemesi yaptirmadim suan acik tokluk olcemeye basladm doktorumda yaptirma taraftari degildi zaten seker olcum cihazi aldik olcuyoruz evde
ZO_Zeynep9098 Moon9551 bencede yaptırabilirsiniz bende yazmiştim burda yaptıracağım falan diye vazgeçmiştim doktor degiştirdim daha dün yaptırdım abartıldığı gibi değil bir içecek veriyırlar glukoz şurubu içiyorsın kan veriyorsın beni çok korkutmuş lardır ı korkulacak birşey yok
Moon9551 [https://mutluresim.com/images/2024/09/20/zvigOz.jpeg](https://) Şeker yüklemesini yaptırdım 1 saat sonra ikinci kanı verdikten sonra çıkardım içeceği çok kötü oldum. Doktor üçüncüyü de ver yine de dedi. Nasıl sonuçlar sizce. Doktora henüz gösteremedim.