Mryss Merhabalar.. Beta hcg 4+2de 3500 çıktı. Doktorum keseyi gördü tek kese tek bebek görünüyor dedi ama ertesi gün betam 6000 çıktı doktorum ikiz olabilir hazırlıklı ol dedi. Sizce ikiz olabilirmi sonradan keseye bebek düşermi :)