Gulseren0 Güzel anneler 3 hafta var doğumuma hala isim bulamadım mihra da karar kılmıştım. Çok kararsızım önerileriniz nelerdir??
Zynp-ela6 Gulseren0 defne aybüke ahsen bu isimleri çok beğeniyorum bende nasip olursa inşallah aybüke düşünüyorum bir ay kaldı dogumuma 😇
Merryy Gulseren0 zümra hüma ipek inci beren elisa Zeynep bunlar hoşuma giden isimler kızım olsa bunlardan birini koyardım 🌺
Alya-veanne Premsems Aybükenin yanına tek hece daha iyi gidiyor gibi :) mesela Aybüke Eda Aybüke Nil gibi geldi bana