Sergul1425 Tugceeayo 13 haftaya kadar devam etmişti benim gün içinde 1 avuç leblebi ile akşam ettiğimi bilirim suan 17 hafta vitamin ilaçlarına başlayınca daha iyi hissettim umarım sorunsuz bi şekilde sağlıkla geçer senin de
Tturcan Tugceeayo 2. Trimestera girince enerji geliyor canım bende ilk 3 ay baygın uykulu elim kolum kalkmaz bir haldeydim 14. Haftaya girince yavaş yavaş enerji geldi
Sergul1425 Tugceeayo yok korkma o gelişir inşallah bnde korkuyodm ama çok şükür öyle olmadı sen yine de beslenme ne dikkat et