Mehtug mucizemm11 kusma ve mide bulantisi nezmn biter bilmiyorm ama hala oluyo kasiklarim da agri var belkide normaldir buyudugu icin sizin varmi agriniz
Eaksu mucizemm11 iyi geçiyor şimdi önce düşük tehlikesi vardı hap kullandım düzelme oldu bakalım daha öyle birşey olmadı çok şükür
Tugceavci8 Bende 11+5 im haftaya randevum var.bulanti ve ağızda ki o tat geçmiyor gibi.ikinci gebeliğim bi kızım var onda hiç boyle olmamıştım
Ozisss 11+6 yiz bizde cok sukur. Sirt agrim oluyo arada. Bulantilarim hafifledi gbi gogus hassasiyetim devam ediyor