myavocado pinaarrylmz ben koymamıştım, sütüm hemen geldi ancak azdı. Hastanede hemşireler mama hazırlayıp verdiler. Bence koymayım hastanede vardır, yoksa bile illa yakında eczane oluyor alınır hemen.
Maviss718 Benim doğum şeklim belli değil ama ben koydum. Sezeryandan sonra az geliyormuş süt sarılık olmaması adına bulundurabilirsiniz yani bi zararı olmaz.