Uygulamaya göre 9+3’üm bugün kontrolüm vardı doktor 9+6 dedi 12. Haftada gel ense kalınlığına bakalım sonrasında hangi taramayı istersen yaparız dedi fetal DNA içi Türk firması (10.500₺) ve Fransa (12.500₺) da bir yer önerdi, ikili tarama yaptırıp sonrasında mı bunlara bakayım yoksa direk fetal DNA mı yaptırayım? Sizler nasıl yaptınız?