
Merhaba hanimlar testi gece yaptim sabah sanki silik bir cizgi gordum emin olamadim daha once yasayan varmi. Erken gebelik testi bu arada prodoctor marka adetim 4 gun gecti normaldede adet duzensizligim var malesef gebelikte istiyorum gentimi avutmak istemiyorum