Selam kızlar yarın sezeryanı olanlar nasılsınız?heyecan varmı?benim ikinci sezeryanım olucak inşAllah heyecan demeyelimde biraz tedirginlik var aynı şeyleri yaşamak biraz garip.Bide üstüne 20 aylık kızımı geride bırakıp gitmek çok üzücü ayrı kalmak🥹sizlerde durum ne genelmi spinalmi olucak amelyatınız hadi gelin sohbet edelim))🥲