peaceandlove Öncelikle hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım minikleri inşAllah 🤲🏼🩵👶🏻 2022 Aralık ayında zorunlu küretaj oldum bebeğimin kalbi durduğu için şuan 19+4 haftalık bir minik bey’e hamileyim ilk 2 ayım bir önceki yaşadığım üzücü durumu düşünüp endişe ile geçti fakat bunun bir yararı olmayacağı gibi bebeğimi ve kendimi ne kadar stres altında tuttuğumu anladığım an bıraktım. Şuan herşey yolunda ilerliyor çok sağlıklıyız elhamdüllillah iyi düşünürsek,iyi konuşursak iyi olur Allahın izni ile. Bu süreçte her gün bol bol dua,zikir,Kuran ve namaz ile iç içeyim açıkçası bana ve bebeğime en iyi gelicek şeylerinde başını çekiyor Rabbim hayırlı yazılar yazsın sizde kendinizi ve bebeğinizi strese sokmayın inşAllah herşey güzel ilerler ve sağlıkla alırız bebeklerimizi 🤲🏼🌸