Tomucuk12 Dilekdamla canım benim birkaç hafta öncesinde olmuştu ama rahim ağzı yetmezliği sebebiyle ilaç kullandığımdan dolayı şu anda yok o yüzden bir hekimine danışmanı öneririm yalancı sancı olacağı gibi normal kasılma da olabilir hocam bir kontrol etsin
bebeimibeklerken33 Dilekdamla 27+1 olduk bizde. Gün içinde birkaç kez oluyor. Doktorum normal dedi. Düzenli olarak kasılma olursa yani 3-5 dakikada bir olursa o zaman sıkıntılı dedi
Dilekdamla Tomucuk12 Hastanede yatiyorum zaten canım. Sürekli nst ye bağlanıyorum. Merak ettim o yüzden acaba olağan bi durum mu yoksa benim riskle alakalı mı diye
Tomucuk12 Dilekdamla yok normal olabilir o zaman canım merak etme hastanedeysen zaten hiç canını sıkma sürekli kontrol ediyorlardır onlar
Serbet Dilekdamla bazen sürüyor yani belki bi 30 saniye özellikle akşamları oluyor gün içinde olmuyor
Serbet Dilekdamla doktora kontrolde söylicem kayınvalidem bebek toplanıyor diyor ele geliyor bebek karnım sertleştiği de
Dilekdamla Serbet bebek toplanmasi değil o kasilma oluyor. Yalancı kasilmalar sanırım. Sık sık olmuyosa sorun yok diye biliyorum. Benim de ara ara oluyo nst ye de bağlaniyorum öyle sanci cikmadi şükür