Limonlukekkk zor bıraktırmak ama oluyor korkma canım ben de öyle yaptım bi uçla bi uçsuz bi uçla bi uçsuz uğraştım çok uğraştım ama oldu şükür, pes edecektim hatta uca alışınca uçsuz verdiğimde öyle böyle bi ağlamak yok:) en son dayanamadım annem ve kayınvalideme aha meme orda bebek orda ben bıraktım siz uğraşın dedim pes edecektim ama ettirmediler sağolsunlar :) zor da olsa ümidini yitme yok asla alışmayacak deme alışıyorlar alışması için zaman ver ona annesi o da haklı