Kızlar selam,
6+2 haftalığız. Çok feci bir mide bulantı sorunum var. Mide bulantımdan dolayı yemek yiyemez oldum. Aşırı açım ama mide bulantım yemek yedikçe artıyor gibi hissediyorum. Çalışıyorum yemek yiyemediğim için gün içinde halsiz oluyorum işime odaklanamıyorum sürekli wc ye gidiyorum çok yoruyor bu durum beni. Böyle olup çözümü olan var mı? Dayanamıyorum artık.. :(