Arkadaşlar iyi akşamlar 45 gün oldu doğum yapalı kanamam devam ediyor özür dileyerek söylüyorum eşim artık birlikte olmak istiyor açıklıyorum ama üzülüyorum da ona hayır dediğim için. Bu kanama ortalama kaç gün sürüyor bu durumu yaşayanınız var mı acaba bana bilgi verir misiniz. Kontrole gittim doktorum baştan sağma konuştu bi de doğuma gidecek diye acele ettirdi soramadım da hiçbir şey